Új vezérigazgató a Zala Springsben

A luxusvendéglátás nemzetközi nagykövete


- A Zala Springs Golf Resort Közleménye -

 

Horváth Ferenc Zsolt több mint másfél évtizede formálja a nemzetközi szállodaipar legmagasabb szintjeit,  Európától Ázsián át egészen a Közel-Keletig és Afrikáig épített ikonikus hoteleket és üdülőhelyeket.

Pályafutása során az iparág legnagyobb neveinél – Accor, Marriott, IHG, Kempinski, Radisson és Wyndham – bizonyította, hogy a kiválóság számára nem csupán cél, hanem a mindennapi működés alapelve.

Legutóbb az Accor csoport első ultra luxus üdülőhelyének, a Green Coast Hotel MGallery Collection megnyitásáért felelt Albániában, ahol új, nemzetközi szintű vendéglátási mércét állított fel az albán Riviérán. A projekt sikerét nemcsak az Accor, hanem az egész régió turisztikai szakmai közössége is elismerte.

Korábban Litvániában irányított egy nemzetközi szállodát, konferenciaközpontot, medical-wellness központot és golfresortot, ahol a golf és a luxusvendéglátás összehangolásával egy különleges életstílus-destinációt hozott létre. Ez a tapasztalat most új értelmet nyer Magyarország egyik legígéretesebb prémium fejlesztésénél.

Ferenc jelenleg a Zala Springs Health & Golf Resort vezérigazgatója (Chief Executive Officer), ahol a Robert Trent Jones Jr. által tervezett bajnoki golfpálya köré épített életstílus-központban a wellness, a gasztronómia és a luxus ingatlanfejlesztés találkozik.
Feladata a szálloda, a golfpálya és az ingatlanfejlesztés stratégiai és operatív irányítása a cél: világszínvonalú élményt teremteni a magyar vendégeknek és a nemzetközi közönségnek egyaránt.

„Számomra a siker kulcsa az erős, felhatalmazott csapat, a részletek iránti szenvedély és az a hit, hogy a vendégélmény minden döntés középpontjában áll” – vallja Ferenc, aki karrierje során számos díjat és szakmai elismerést szerzett, köztük az „Év szállodája” címet is Magyarországon. Filozófiája: „A golf és a vendéglátás közös nevezője a szenvedély a tökéletesség iránt – és ezt a szenvedélyt szeretném a Zala Springs minden pillanatában érezhetővé tenni.”

Az elmúlt években nemcsak szállodákat, hanem élményeket, közösségeket és márkákat épített, mindezt a fenntarthatóság, az innováció és a hosszú távú értékteremtés jegyében.


Fotó: Turizmus.com

2025.10.15.

Hozzászólások